dålig dag!

åååååhnej!! värken från helvetet är här, såna här dagar/veckor skulle jag helst bara vilja radera men går inte de så får de bli att sitta i ett VARMT bad, enda chansen till lite lindring.. gaaah, jag har INTE saknat de!!! jävla påhitt de här, fyfan!!

Ska försöka ta mig ur soffan & ner på stan en sväng för att inhandla ett fotoalbum bl.a som vi ska skicka till Norge & Englas kusin Oliver! Har bestämt oss för att skicka iväg några kort varje månad på oss här i Sverige så han hänger med eftersom de är så långt mellan gångerna vi ses, tyvärr!!! :/


& Engla växer så de knakar, man ser förändringar & framsteg varje dag. Hon är så nära att vända sig från rygg till mage.. bara den där rackarns armen som är ivägen :)




Nej nu ska jag gör aslag i saken & ta med mig la familia & åka ner på stan, får se om jag kanske lägger in några lägenhetsbilder senare ;)


heeej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0