Det vackraste jag någonsin sett.



Ge mig styrka att stå emot de starka, för min kärlek till dig är de finaste jag har. Och jag kommer aldrig att vika mig för de okända. För jag har styrkan att stå emot de starka. De finns massor av kärlek i min kropp men jag har lärt mig att dela ut den varsamt. De är endast du som är värd de bästa & de bästa ska du få. Min kärlek är endast till för dig min vackra. Och min kärlek ska du få. Du är de vackraste mina ögon sett & mina ögon har sett mycket. I mitt hjärta finns en plats, en plats för någon speciell. Och den platsen har jag sparat till någon som du. Min älskade dotter, du ska aldrig behöva vara rädd. Mamma finns alltid vid din sida, livet ut. <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad vackert du skriver om din älskling!

2010-11-04 @ 20:20:16
URL: http://ochkompani.blogg.se/
Postat av: Åsa

hon är så söt! :)

2010-11-04 @ 21:23:35
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0