amor vincit omnia.


Så här ser Engla-fisen ut idag! Hon har på sig sina snygga adidas-dräkt :)
Den va en av dom första grejerna vi köpte när vi fått veta att vi skulle bli föräldrar!


Ska ner en sväng på stan idag
, ska på öppna förskolan en sväng & träffa alla bebisarna!



Tog ju & målade köket igår, vitt blev de! Så nu måste vi hålla oss i vardagsrummet/sovrummet för att vi har alla fönster öppna så de inte ska lukta så mycket färg.
Tänkte ta massa kort idag på hur våran lägenhet ser ut, börjar bli mer & mer som vi tänkt oss :)
Fattas några enstaka grejer men de kommer, de kommer!

Nu ska jag äta nåt sen hoppa in i duschen!
(förresten, imorgon blir engla 3månader, stooooola sejen!!)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skönt att ni fått flyttat hem nu då, vart bor ni?

Har för mig att emma sa att ella var med barn stämmer de?

snygg adidas dress sån har mina grabbar oxå=)

2010-10-05 @ 16:04:10
Postat av: camilla

Vad skönt att ni fått flyttat hem nu då, vart bor ni?

Har för mig att emma sa att ella var med barn stämmer de?

snygg adidas dress sån har mina grabbar oxå=)

2010-10-05 @ 16:04:43
URL: http://esahiaochmaxismami.blogg.se/
Postat av: Elina

Hmm, ja hur kom vi på det? vi hade massa tjej namn uppskriva och Mellanie va ett av dom. Melany är ju ett namn som finns men inte alls är vanligt, så vi gjorde om det lite och så fick de bli Mellanie, först i Sverige me den stavningen :)

2010-10-05 @ 22:21:43
URL: http://elinagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0