blablabla.

Hade hoppats på en någorlunda bra dag men de vart de inge av med, ingen sol, ingen ork, ingen lust till nånting alls! Men just därför ska jag trotsa mig själv & gå ut i blåsten & gå en promenad. Jag har så dålig själdiciplin när de kommer till att röra på sig & träna men de ska & måste de bli ändring på, för de här går ikke!!


Engla har blivit en stor tjej, sist vi va på BVC vägde hon 6290gr & va 61.5cm lång, alla sa att hon skulle bli stor snabbt men så här fort trodde jag inte de skulle gå :) hehe. Hennes garderob är nu PROPPfull med massor av kläder, strl 62-68! Har även en massa större storlekar som, 80.. de är svårt att förstå att fia-lotta ska bli SÅ stor & när man tänker så, så kommer man ju på att hon ska ju bli 18 hon också.. shit, konstigt att tänka sådär.. Hon är ju ändå våran lilla prinsessa, :)

En tråkig vardag kan bli rolig med impuls-grejer, vilket jag tänker göra idag!! ;)



Nu kom soooooolen fram också, man blir så mycket gladare då :)

Jaaaa, jag lägger in lite bilder senare idag/kväll på vårat underverk! :)

Börja kommentera mera, sjukt tråkigt att skriva när ingen kommenterar, man blir mer pepp när man loggar in & ser att man fått kommentarer, såå sätt igång !



puss&kram

Kommentarer
Postat av: Emma

börja träna på fristilen så ska jag dra med dig ;)

kram emma

2010-10-14 @ 21:02:56
URL: http://emhm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0