Engla Lee Marie, 6/7 -10


1 dag           3 månader


Tiden går så himla fort & lillhjärtat är redan 3månader!! Idag plockade vi undan massa kläder hon växt ur & tog fram massa större storlekar! När man tittar på klänningarna som hon hade för typ 2månader sen går de inte förstå att hon varit såå liten, älskade fia-lotta! Nu dom senaste 2veckorna har hon börjat skratta riktigt rejält & hon är jämt glad! Hon gör mig till den lyckligaste människan på jorden! Man skulle kunna drunkna i hennes "pappa"-blå ögon & hennes stora leende gör en alldeles varm i kroppen, de är fortfarande lite obeskrivligt att denna lilla krabaten är min, våran lilla prinsessa!
& hon är så snäll, kan inte förstå vad vi gjort för att förtjäna en så snäll liten tjej :) Äter ca 4-5mål om dagen, somnar mellan halv 9 - halv 10, sover hela natten, vaknar runt 8-9 & tokskrattar när man kikar ner i vaggan för att ta upp henne på morgonen! Jäkla gounge, inte ett dugg svårt att kliva upp när man möts av ett sånt leende måste jag säga :)


Hon är helt enkelt vårat vackraste konstverk nånsin & jag är en så stolt mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0