home alone.

Sitter just nu i soffan & lyssnar på sån där musik man inte kan lyssna på när nicklas är hemma.. sån där musik han inte riktigt tycker om (tror ja?) ;) Är nämligen så att mina hjärtan är ute på en liten roadtrip, dom är påväg & ska hälsa på Nicklas farfar :) & eftersom jag ska bort senare idag kändes de alldeles för stressigt för mig att följa men de kommer ju fler gånger!

Vet inte alls va jag ska göra nu när man är ensam hemma, va ju som ett bra tag sen man va själv såhär länge.. Antar att de blir så att man tar fram dammsugaren & putstrasan & städar.. va kan man annars göra? :P
Men en sak vet jag att jag SKA göra iaf, ska ha lite spa för mig själv.. ta ett långt bad med ansiktsmask, hårinpackning & massor av skum ;) de är ett som är säkert!
Ikväll ska jag nämligen slå mina kloka ihop med några tjejer & dricka vin & sen ska vi gå ut på g3 & röja till SMALARE ÄN THORD!! Ska bli så himla roligt & speciellt eftersom de är thord som spelar, dom är grymma!!!

Nästa helg kommer min bästavän hem, ingen är gladare än jag! <3


Nej om man skulle ha ätit nån lunch & sen plockat lite i lägenheten.. ja så får de blir, hoppas ni får en härlig helg allihop!!


kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0