update.




 

Förlåt allihopa, är ruggigt dålig på att uppdatera! Är ju egentligen inte så svårt att uppdatera lite varje dag men jag är alldeles för tankspridd & en aningen lat..

Vardagen går & Engla växer & blir så stor, de är  helt galet va tiden går fort! Engla sover fortfarande väldigt bra, hon somnar mellan halv 8 & 9.. beror lite på hur hon sovit på dagen. Sen sover hon hela natten, brukar kunna vakna till vid 6,7 på morgonen men då får hon bara nappen & så somnar hon om till 8,9 sen kliver vi upp :) här hemma är de inga problem alls :)
I helgen ska hennes spjälsäng målas klar sen är den hennes, hon börjar bli lite för lång för vaggan!
Vi har kommit iordning väldigt bra i lägenheten, trivs verkligen! Så de känns skönt att alla renoveringar som skulle göras är färdiga :)
& längta till jul gör jag också, verkar inte bara va jag som gör de :P Just den här julen blir ju lite speciell eftersom de är engla-fisens första, även om hon inte kommer förstå så mycket är de nåt speciellt ändå! Vi har bestämt oss för att fira jul i våran lägenhet & dom som vill fira med oss får komma till oss helt enkelt! kändes mycket skönare & framförallt lättare att göra så än att vi ska låna en bil av nån & sen flänga runt på julafton..

Imorgon åker Nicklas till Hammerdal för att umgås &  sen spela volleyboll på lördagen!
& imorgon kommer Anne-lie hem också, dock bara över helgen men de ska bli såå mysigt! önskade innerst inne att hon ville mysa med mig & fisen imorgonkväll ;P men hon ska ut & slira men sååklart får hon de ;) hon har ju flera stycken hon ska hinna träffa när hon är upp! Men på lördag får vi rå om henne & mysa hela dagen. Då är de Te-supén också, ska bli skit skoj faktiskt! De är nånting man sett framemot hur länge som helst.Jag kommer att lämnar Engla hos momma bettan tills Nicklas kommit hem,  så tar jag & Anne-lie 2-bussen på byn & sen blir de att föra hos Tina!! :) :) Kvällen kommer bli legen.....dary ;)

Va ju med i en tävling på Facebook där man fick skicka in ett kort & flest röster vann, vi kom 2:a & vann en tavla som är 70x50cm, så de kommer såklart bli en bild på Engla som troligtvis kommer att pryda en av vardagsrumsväggarna! Kommer bli kanon :)

Nej nu ska jag krypa ner i soffan med lite te, måste bara rekommendera den här sidan, www.etea.se heelt underbart goda, finns flera olika sorter, en för varje smak! Ikväll dricker jag "Manhattan Rooibos" de är ett rött te som är smaksatt med champagne vanilj & jordgubb! MUMS! :)

Nu har vi catcha upp litegrann iaf ;)
Vore tacksam om ni kommenterade lite oftare, mycket roligare att uppdatera då :)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Boije

Jag är stolt över att ha en sån fin och underbar dotter, du skriver med sån känsla och det är fantastikt roligt att läsa, din mamma är inte lika duktig på att kommentera men jag gjorde ett försök Kram >3



2010-10-28 @ 21:20:09
Postat av: Elisabeth Boije

så här skulle de va <3 kram

2010-10-28 @ 21:21:44
Postat av: Persson

Ååååh.. Man blir ju tårögd av det du skriver :) såå underbart att få läsa om hur bra allt går för er:)

Och du min ÄLSKADE vän.. Ma råkes på lördag:D

kram

2010-10-28 @ 21:51:11
URL: http://johannatjorven.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter otroligt mysigt med en liten engla! Hoppas ni har det bra! kram

2010-11-01 @ 07:44:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0