I still run this town like a dancehall queen.

Jag måste bara få börja de här inlägget med att klaga! Jag måste få ur mig lite ilska.. Jag tycker de är otroligt barnsligt av människor som tycker de är bra(?!) att SD är i riksdagen, att dom inte kan förklara eller argumentera när man ställer frågan, "-Okej, du tycker de är bra att SD är i riksdagen.. men just VAD är de som är så bra?" ingen har kunnat kommit med ett bra svar. & sen säger jag absolut ingenting om att man inte får tycka som man vill men när man tycker de är bra att ett främlingsfientligt parti som använder sig av andra partiers frågor för att "gömma" sina egna korkade saker & inte kunna ge ett rakt svar då tycker jag man ska tänka om! De här är 2010 men Sverige liknar idag mer Hitlers Tyskland under andra världskriget med tanke på hur tänket går hos Jimmie Åkesson & hans följeslagare. Jag måste också få ta upp nåt jag tycker är så otroligt irriterande,  SD's partisekreterare Björn Söder stod i TV & sa att dom INTE va främlingsfientliga... men ändå vill dom ta bort 90% av all invandring.. de är så gott som all invandring till Sverige.. Jag kan förstå att man kan se problem i att invandrare inte jobbar, slåss & går på bidrag.. men HALLÅ!? De finns väl för fan också svenskar som inte jobbar, slåss & går på bidrag.. de finns tillome svenskar som är 100 gånger latare. Fan, de finns andra sätt att "rädda" Sveriges ekonomi & land utan att behöva va främlingsfientlig. Tänk bara på allt alla invandrare ger oss, norskar, danskar, turkar som muslimer.. sluta va så jävla insnöade på att sverige ska va svenskt i minsta detalj.. öppna upp ögonen & se, de här är 2010 & alla länder har invandrare, mer eller mindre. VI MÅR BRA AV ANDRA KULTURER & MÄNNISKOR.



puh, nu har jag fått ur mig lite iaf :)
Idag har jag & Engla varit på öppna förskolan & lekt med bebisarna, mysigt! :) bilder från de är kommer upp imorgon!
Ikväll blir de iaf mys med min fina familj <3
På lördag ska vi på bröllop i Frösö Kyrka, Nicklas morbror ska gifta sig,k ska bli riktigt roligt!!! :)
Har bara leggings & en kofta kvar till Engla, sen har vi alla kläder & är fit for fight!

skriver mer imorgon för nu har jag inte tid, utan ska mysa <3


Kommentarer
Postat av: Maja

2010-09-22 @ 12:04:04
Postat av: Maja

Om inte det här är främlingsfientligt så vet inte jag!

http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1238562/SD-man-Aggressiv-gen-hos-invandrare.html



Jag hatar folk som har dessa åsikter,men mer de som inte kan stå för det! Okej om man tycker såhär, men STÅ för det, far inte och lulla in det i något rosenrött vallöfte, utan STÅ för dina åsikter!



Det är skrämmande att man skall behöva uppfostra barn i ett Sverige som går bakåt i stället för fram i tiden!

2010-09-22 @ 12:10:38
URL: http://http://siljelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0