Vaken dag

Tjillevippen!

Första blogginlägget från mig, o då är ja bara 2 månader, kan säga att ja är rätt snabblärd utav mig ;)

Tänkte bara beskriva hur min dag varit lite kort:

Vakna väl ca halv 8, kände mig lite hungrig så ja hojta lite efter mat, o eftersom ja e så söt så fixade de sig direkt.

Sen va de mest chill me pappa o mina kompisar skruttan o biet, har rätt kul med dom ja. Dom säger inte så mycket men dom verkar roliga så ja skratta åt dom ändå

Sen sa ja åt papa att vi skulle gå en sväng på stan, o han hade ändå några ärenden så de passa ju bra.
Såg dock inte så mycket av stan, tog o sov en stund ist. Dock vakna ja till när vi va på arbetsförmedlingen, o vilket tråkigt ställe tyckte ja, så ja skrek åt pappa att vi kan inte vara kvar här mycket längre. Pappa höll me, så vi gick direkt. Medans Pappa gick runt o skjutsa på mig så låg ja väl mest o fundera på, o längtar tills ja kan använda mina 2 ben till att springa ifrån mamma o pappa!

Efter en promenad så vart de dax att äta tyckte mina föräldrar, ja dom alltså, inte jag. Jag fick sitta på bordet och titta på. Tack för de, tur ja har mina 2 kompisar hängandes i babysittern iaf!

Tog o kika på idol med mamma o pappa, dock väldigt dåliga som sjöng. Tycker ja e bra mycket bättre, vet dock inte om morsan o farsan tyckte de.

O nyss så va vi o kika lite i lägenheten våran o hämta lite saker. Dom har iaf börjat lite smått på väggarna nu, ska väl börja kakla vilken dag som helst. Vitt skulle de bli enligt papa, o grått på golvet, men där va ha inte riktigt säker på vad han hörde.

Ska väl ta ett dop snart lr något, får se vad mina föräldrar har planerat. Fast jag skulle nog helst vilja gå o lägga mig som ja känner mig.

Får se va som händer imorgon, jag vill kunna gå iaf. Ska se om mamma o pappa vill hjälpa mig.

Ska försöka lära mig hur man använder en kamera så kommer de bilder när ja skriver också.

Puss o kram! Älskar er MAMMA & PAPPA <3


Kommentarer
Postat av: Katta

Haha men sötnosa =) Vilket härligt liv du verkar ha =) Visst är det bra att man kan skrika sej till att få gå ifrån ett ställe direkt? =P

2010-09-15 @ 21:30:09
URL: http://kattasvenne.blogg.se/
Postat av: Anne-lie

men sötaste hjärtat mitt, va duktig du är Engla. du har det underbart bra du, de förstår jag. Hälsa mamma och pappa! KRAM PÅ ER! <3

2010-09-18 @ 19:01:55
URL: http://anninirehnsbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0