Underbara dag!

Nu har jag bytt bloggsida & gud va skönt & slippa allt krångel med bubbleroom!!! Här är de tänkt att mest jag ska skriva men även Nicklas & Engla kommer slänga in ett inlägg ibland ;)

Vaknade i morse till solsken & fågelkvitter & kände att de här kommer bli en bra dag! Hoppade in i duschen & gjorde mig & Engla klar sen tog vi vagnen ut i finvädret! Riktigt skönt att va ute & gå när solen skiner ju, man får massor av energi :) Va ute & gick i en och en halv timme, gick över på frösön & strosa runt lite där också! Tillbaka in på stan & mötte upp Pappa Nicklas & gick och åt lunch på thörners inne på domus! Sen en sväng på stan & köpte kalasbyxor;) till Engla!

Va iväg en sväng till lägenheten också för att kolla om dom gjort nåt mer på toaletten & till våran förvåning har dom faktiskt lagt betonggolvet nu så vi är ju på väg framåt iaf så de är skönt! Längtar så himla mycket tills vi kan flytta tillbaka, ska bli skönt att få upp alla hyllor/tavlor & allt fixat & sen är de bara att njuuuta av en nyrenoverad fräsch lägenhet! De kommer bli såå himla bra när allt är uppe & fixat, goooosh va jag längtar! :) :)

När jag vart gravid kände jag mig typ ensammast i hela världen, kändes inte som att nån runtomkring mig va med barn men ack så fel jag hade :P Nu när jag sitter & räknar är de 4 kompisar som har en bebis påväg & guuuuuuuuud va jag tycker de är roligt! :) synd bara att 2st inte bor här utan i sthlm & gbg, låångt bort men förhoppningsvis får man se dom små underverken när dom är här & hälsar på eller när man själv är neråt :)
& sen har man ju haft turen att lära känna alla mammor/pappor i föräldragruppen också, de tycker jag är skit kul! :) Även om vi är ganska olika ändå, så kommer vi väldigt bra överens! Jag kan ju bara prata utifrån mig själv vad jag tror men jag tror nog att alla trivs väldigt bra i vårat lilla "mamma-gäng" :) de gör jag iaf!

Skriv gärna en kommentar med eran bloggadress om ni har nån så kan jag länka er :)

Här har ni massa bilder att kika på :)



Orkar inte lägga upp fler bilder nu men de blir mer imorgon så håll ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0