Long time no see...

Oj här va de längesen man va in & skrev nånting! :P Tänkte att de skulle bli ändring på de, ska försöka ta mig tiden att skriva lite & lägga in lite bilder så dom som är nyfiken får se vad vi gör om dagarna ;)



Just nu om dagarna så jobbar pappan i lägenheten & jag & Engla bara myser runt! Dagispapperen är snart inskickade & då finns ingen återvändo, fyyy va agasamt! Kommer ju kännas otroligt konstigt att INTE gå runt & mysa hela dagarna utan faktiskt jobba/plugga.. Men de går nog de också :)
På torsdag blir Engla 15månader, helt otroligt! Jag vet inte alls vart tiden tagit vägen... Trodde ju att hon skulle va liten föralltid ;)
Vart en liten uppdatering nu, blir mer senare då jag har tid & ingen lite prinsessa som skriker MAMMAAAAAAAA!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0